Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών

Όροι και προϋποθέσεις Αγορών

 

1. Εφαρμογή

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών (εφεξής οι «όροι»), από κοινού με τους,«Όρους Χρήσης», εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων ή παροχή υπηρεσιών (εφεξής «προϊόντα» ή «υπηρεσίες») από την εταιρεία με την επωνυμία “ITC PUBLICWORLD LIMITED” που εδρεύει στην Λεμεσό Κύπρου, οδός Θεσσαλονίκης – Κέντρο Νικολάου Πενταδρόμου, 10ος όροφος, γραφείο 1002, με αριθμό ΦΠΑ CY10183343E και αριθμό εγγραφής ΗΕ 183343 (εφεξής η «ΕΤΑΙΡΕΙΑ»), που πραγματοποιείται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος www.public-cyprus.com.cy (εφεξής “Ηλεκτρονικό Κατάστημα”).

 

2. Εγγραφή ή Σύνδεση

Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών, ο Χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας (εφεξής «Χρήστης» ή «Πελάτης»), πριν την οριστική υποβολή της παραγγελίας του, καλείται να πραγματοποιήσει την εγγραφή του στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή τη σύνδεσή του σε αυτό, εάν πρόκειται για ήδη εγγεγραμμένο χρήστη.

Για την εγγραφή ή σύνδεση του Χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτείται η καταχώριση των ακόλουθων στοιχείων του: ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής αλληλογραφίας, τηλέφωνο επικοινωνίας και email. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές και τηρούνται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ σύμφωνα με όσα ειδικότερα αναφέρονται στην παράγραφο 11 των παρόντων όρων, καθώς και τις διατάξεις τις ισχύουσας ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας για την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές, σε πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες της στο ηλεκτρονικό της κατάστημα. Αν οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο Χρήστης επιθυμεί να ακυρώσει την εγγραφή του στη λίστα διευθύνσεων/email που τηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή των παραπάνω ενημερώσεων, μπορεί να το κάνει αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@public-cyprus.com.cy, προκειμένου να ζητήσει τη διαγραφή ή αλλαγή των τηρούμενων προσωπικών του στοιχείων

 

3. Παραγγελία. Υποβολή και Αποδοχή

3.1. Υποβολή ηλεκτρονικής παραγγελίας - Πρόταση για αγορά αγαθών

Για την παραγγελία των προϊόντων ή/και υπηρεσιών, ο χρήστης επιλέγει από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ το προϊόν ή την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει και στη συνέχεια, μέσω του ηλεκτρονικού συνδέσμου «Απόκτησέ το» που εμφανίζεται στο πάνω μέρος της οθόνης του, οδηγείται στην ειδική Φόρμα Παραγγελίας, την οποία καλείται να συμπληρώσει με όλα τα απαραίτητα στοιχεία του και ακολούθως να την υποβάλει ηλεκτρονικά. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας (checkout), ο Πελάτης λαμβάνει μέσω ειδικού συνδέσμου (link) γνώση των όρων που αφορούν στην πώληση των προϊόντων ή/και υπηρεσιών που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση σχετικού εικονιδίου (ένδειξης) «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους Αγορών». Με τη σήμανση αυτή, ο Πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:

 

  • i. Των κύριων χαρακτηριστικών των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ούτως ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω.
  • ii. Της ταυτότητας, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου, του αριθμού τηλεομοιοτυπίας (φαξ) και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ καθώς και κατά περίπτωση τη γεωγραφική διεύθυνση και την ταυτότητα του εμπόρου για λογαριασμού του οποίου ενεργεί.
  • iii. Της συνολικής τιμής των προϊόντων ή/και υπηρεσιών της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α., κάθε άλλου τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις γίνεται γνωστό στον Πελάτη στο κείμενο της παραγγελίας (φόρμα παραγγελίας) και ο Πελάτης οφείλει να λάβει γνώση αυτού πριν από την υποβολή της παραγγελίας του. Πρόσθετες επιβαρύνσεις ή άλλες δαπάνες που δεν έγιναν γνωστές στον Πελάτη πριν την υποβολή της παραγγελίας του ή σε περίπτωση που δεν μπορούσαν κατά την παραγγελία να υπολογιστούν ή που τυχόν δεν γνωστοποιήθηκαν στον Πελάτη τηλεφωνικώς πριν την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας, τότε αυτές δεν βαρύνουν τον Πελάτη, χωρίς την προηγούμενη ρητή συναίνεση του. Ειδικότερα, οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων ή/και υπηρεσιών, όπως τίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.). Οι ως άνω αναγραφόμενες στο ηλεκτρονικό κατάστημα τελικές τιμές κάθε προϊόντος ή/και υπηρεσίας δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας, με βάση την επιλογή από τον Πελάτη του τρόπου αποστολής.
  • iv. Του κόστους χρησιμοποιήσεως του μέσου επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη σύναψη της σύμβασης, όταν αυτό υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων χρέωση.
  • v. Των μέσων πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, αλλά και της προθεσμίας εντός της οποίας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες.
  • vi. Των τυχόν περιορισμών παράδοσης και των μέσων πληρωμής.
  • vii. Των προϋποθέσεων, των εξαιρέσεων, της προθεσμίας και των διαδικασιών άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, καθώς και της υποχρέωσης επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση υπαναχώρησης του.
  • viii. Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει χρήση της υπηρεσίας, θα πρέπει να καταβάλει εύλογο κόστος στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • ix. Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση το Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
  • x. Της ύπαρξης της ευθύνης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με το Ν.7(Ι)/2000 (νόμιμη εγγύηση).
  • xi. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων εφαρμογής υπηρεσιών υποστήριξης του Πελάτη μετά την πώληση, εξυπηρέτησης μετά την πώληση και εμπορικών εγγυήσεων.
  • xii. Της διάρκειας της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής, ή, εάν η σύμβαση είναι αορίστου χρόνου ή της αυτόματης παράτασης, των όρων για τη λήξη της σύμβασης.
  • xiii. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ελάχιστης διάρκειας των υποχρεώσεων του Πελάτη βάσει της σύμβασης.
  • xiv. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (π.χ. προκαταβολή τιμήματος σε περίπτωση προ-παραγγελίας κλπ) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη, όποτε το ζητήσει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • xv. Κατά περίπτωση, των δυνατοτήτων λειτουργίας του ψηφιακού περιεχομένου, μαζί με τα ισχύοντα τεχνικά μέτρα προστασίας.
  • xvi. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε αξιόλογης διαλειτουργικότητας ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό, της οποίας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση.
  • xvii. Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της δυνατότητας προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.
  • xviιι. Της υποχρέωσης πληρωμής που συνεπάγεται η υποβολή της παραγγελίας του.
  • xix. Της ύπαρξης σχετικών κωδίκων συμπεριφοράς, όπως ορίζονται στο άρθρο 2 του περί των Αθέμιτων Εμπορικών Πρακτικών των Επιχειρήσεων προς τους Καταναλωτές Νόμο, όπως αυτό εκάστοτε τροποποιείται ή αντικαθίσταται, και του τρόπο απόκτησης αντιγράφων τους, κατά περίπτωσηfas

 

3.2. Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας – Κατάρτιση πώλησης

Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, πριν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, όπως περιγράφεται κατωτέρω.

H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του Χρήστη και αποστέλλονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο Χρήστης/Πελάτης κατά την εγγραφή του στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» και να ενημερώνει αμέσως την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην «Επιβεβαίωση Καταχώρηση Παραγγελίας» θα χρησιμοποιηθούν για την εκτέλεση της Σύμβασης Πώλησης.

Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Ειδικότερα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ και εφόσον διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση ή την τιμή των προϊόντων, τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας, όπως αυτός έγινε γνωστός στο Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Πελάτης – ΕΤΑΙΡΕΙΑ) μόνο με την αποστολή και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη «Η παραγγελία σου έχει αποσταλεί» ή «Η παραγγελία σου είναι έτοιμη προς παραλαβή».

Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας του Πελάτη. Ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του και να ενημερώσει αμέσως την ΕΤΑΙΡΕΙΑ εγγράφως για οποιοδήποτε σφάλμα στην παραγγελία, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας θα εφαρμοσθούν στη σύμβαση πώλησης.

Ο Πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (00357 - 77770300), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@public-cyprus.com.cy) ή ηλεκτρονικά πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό του εισάγοντας τα προσωπικά του στοιχεία στα πεδία username και password και ακολουθώντας τον συνδέσμο: https://www.public-cyprus.com.cy/cy/profile/dt/order/orderHistory.jsp που οδηγεί στην «ιστορικό παραγγελίων».

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή υπηρεσιών, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και επιστροφής των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και ο Πελάτης καθυστερεί να επιστρέψει τα προϊόντα αυτά για διάστημα μεγαλύτερο των επτά (7) ημερολογιακών ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει την αξία τους.


 

4. Διαθεσιμότητα προϊόντων

Ο Πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω των ενδείξεων «διαθέσιμο» ή «εξαντλήθηκε» που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του. Ειδικές περιπτώσεις διαθεσιμότητας είναι οι παρακάτω::

  • Κατόπιν παραγγελίας: Το προϊόν θα αναζητηθεί σε προμηθευτή της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και ο Πελάτης θα λάβει ενημέρωση για την διαθεσιμότητα του προϊόντος εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας του. Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου.
  • Με προ - παραγγελία: Το προϊόν δεν βρίσκεται στις αποθήκες του προμηθευτή αλλά μπορεί να παραγγελθεί με εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Σε αυτή την περίπτωση πριν την υποβολή της παραγγελίας γνωστοποιείται στον Πελάτη ο εκτιμώμενος χρόνος άφιξης του προϊόντος. Η επιβεβαίωση λήψης εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ της προ-παραγγελίας αποτελεί μόνο επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας ή συνομολόγηση όρων (κατάρτιση) πώλησης. Σε αυτή την περίπτωση ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου.
  • Προσωρινά Εξαντλημένο: Το προϊόν έχει εξαντληθεί ή καταργηθεί ή δεν αναμένεται άμεσα η παραλαβή του.
  • Web offer & Super offer: Οι τιμές των εν λόγω προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για τα προϊόντα αυτά τηρείται αυστηρή σειρά χρονικής προτεραιότητας στην εκτέλεση των παραγγελιών.

 

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ γνωστοποιεί κάθε φορά στον Πελάτη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του παραγγελλόμενου προϊόντος, αναλόγως των περιστάσεων. Σε κάθε περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται να παραδώσει το παραγγελθέν προϊόν εντός τριάντα (30) ημερών από την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας. Ωστόσο, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται να ενημερώσει τον Πελάτη σε περίπτωση συνδρομής επιγενόμενων λόγων που καθιστούν το προϊόν μη διαθέσιμο ή για τον πιθανό (νέο) χρόνο παράδοσης εφόσον συντρέχουν λόγοι καθυστέρησης της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον Πελάτη, ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@public-cyprus.com.cy). Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και έτσι καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που της είχε καταβάλλει ο Πελάτης.

Μη διαθεσιμότητα μέρους παραγγελίας: Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός και εάν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι συναφή, και πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκτέλεση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

 

5. Παράδοση παραγγελίας

5.1. Τόπος Παράδοσης

Τρόποι αποστολής

Αν ο Πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με πιστωτική κάρτα, οφείλει κατά την παραλαβή του προϊόντος, είτε από οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα Public, είτε από τον συνεργάτη μεταφορέα να επιδεικνύει ταυτόχρονα με το έγγραφο ταυτοπροσωπίας και την πιστωτική του κάρτα με την οποία πραγματοποίησε την αγορά.

Παραλαβή από φυσικό κατάστημα Public: Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, παραλαβή από κάποιο φυσικό κατάστημα Public, θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση για τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής της παραγγελίας του από το εν λόγω κατάστημα (επιβεβαίωση παραλαβής). Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός πέντε ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης αυτών μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

Παράδοση στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης: Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη- μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να επιδείξει ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.

 

5.2. Χρόνος Παράδοσης

5.2.1 Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.

5.2.2 Όταν η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν εκπληρώνει την υποχρέωσή της για παράδοση των αγαθών τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον Πελάτη ή εντός της προθεσμίας που ορίζεται στο ανωτέρω εδάφιο, ο Πελάτης πρέπει να ζητήσει από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ να πραγματοποιήσει την παράδοση εντός επιπλέον προθεσμίας ανάλογης των περιστάσεων. Εάν η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν παραδώσει τα αγαθά εντός αυτής της επιπλέον προθεσμίας, ο Πελάτης δικαιούται να τερματίσει τη σύμβαση.

5.2.3 Το εδάφιο 5.2.2. δεν εφαρμόζεται σε συμβάσεις πωλήσεων, εάν η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει αρνηθεί να παραδώσει τα αγαθά ή εάν η παράδοση εντός της συμφωνημένης προθεσμίας παράδοσης είναι σημαντική, λαμβανομένων υπόψη όλων των περιστάσεων που περιέβαλαν τη σύναψη της σύμβασης, ή εάν ο Πελάτης έχει ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, πριν από τη σύναψη της σύμβασης, ότι η παράδοση απαιτείται να γίνει σε ή μέχρι μία ορισμένη ημερομηνία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, εάν η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παραλείψει να παραδώσει τα αγαθά κατά τη χρονική στιγμή που συμφώνησε με τον Πελάτη ή εντός της προθεσμίας που ορίζεται στο εδάφιο 5.2.1, ο Πελάτης δικαιούται να τερματίσει τη σύμβαση αμέσως.
5.2.4 Μόλις τερματιστεί η σύμβαση, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί από τον Πελάτη βάσει της σύμβασης.

5.2.5 Τα εδάφια 5.2.1.- 5.2.4. εφαρμόζονται σε όλες τις συμβάσεις πώλησης, ήτοι σε κάθε σύμβαση βάσει της οποίας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μεταβιβάζει ή αναλαμβάνει να μεταβιβάσει την κυριότητα των αγαθών στον Πελάτη, ο δε Πελάτης καταβάλλει ή αναλαμβάνει να καταβάλει το τίμημα, καθώς και κάθε σύμβαση που έχει ως αντικείμενο ταυτόχρονα την παροχή αγαθών και υπηρεσιών. Εξαιρείται η παροχή ψηφιακού περιεχομένου μη ευρισκόμενου πάνω σε υλικό μέσο.

5.2.6 Ανωτέρα βία: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.

6. Πληρωμή

Για τους τρόπους πληρωμής της παραγγελίας σας δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο //www.public-cyprus.com.cy/tropoi-pliromis. Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.

7. Χρόνος Παράδοσης

7.1 Προθεσμία άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης: Ο Πελάτης δύναται, μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών, να υπαναχωρήσει από την εξ’ αποστάσεως σύμβαση πώλησης αγαθών ή παροχής υπηρεσιών (εφεξής «Υπαναχώρηση»), χωρίς να αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν στην απόφασή του αυτή. Συγκεκριμένα, η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει σε δεκατέσσερις (14) ημέρες:
• (α) από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης, για τις συμβάσεις υπηρεσιών·
• (β) για τις συμβάσεις πώλησης, από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών (παραλαβή) ή:
(i) από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού, σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά,
(ii) από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου, σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια,
(iii) από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του πρώτου αγαθού, σε περίπτωση σύμβασης τακτικής παράδοσης αγαθών σε καθορισμένη χρονική περίοδο·
• (γ) από την ημέρα σύναψης της σύμβασης παροχής ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται πάνω σε σταθερό μέσο.

Εάν η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν παρέσχε στον Πελάτη τις απαραίτητες πληροφορίες για τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και την διαδικασία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει δώδεκα (12) μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης, όπως αυτή προσδιορίζεται κατά τα ανωτέρω.

7.2 Τρόπος επιστροφής προϊόντων: Κατόπιν άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός της ως άνω αναφερόμενης προθεσμίας, ο Πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός διαφορετικής διευθέτησης μεταξύ των δυο μερών. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στο κατάστημα Public της επιλογής του στην Κύπρο ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα σε οποιοδήποτε κατάστημα Public στην Κύπρο στις διευθύνσεις που θα βρει εδώ: //www.public-cyprus.com.cy/storelocator/. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης, μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω τηλεφώνου (00357 - 77770300), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@public-cyprus.com.cy).

7.3 Ειδικότερα, πέραν των ως άνω αναφερόμενων υποχρεώσεων του Πελάτη, η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησής του από τη σύμβαση διέπεται, επίσης, από τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις:
• (α) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
• (β) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
• (γ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής Φόρμα και αποστολή της: α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ («ITC PUBLICWORLD LTD, Βεργίνας αρ. 3, Στρόβολος 2025, Λευκωσία, Κύπρος, β) είτε στο φαξ 00357 22570136 γ) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@public-cyprus.com.cy ή ηλεκτρονικά μέσω του σχετικού ,συνδέσμου και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει. Ο Πελάτης φέρει το βάρος της απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης.
• (δ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε, με την επιφύλαξη τυχόν παρακράτησης αυτού, όπως ακριβώς ορίζεται στην επόμενη παράγραφο.. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από οποιοδήποτε κατάστημα Public της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ στην Κύπρο. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
• (ε) Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον Πελάτη, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του Πελάτη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ προβαίνει στην επιστροφή των χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο Πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο Πελάτης είχε ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο Πελάτης με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος, μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο Πελάτης να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, εκτός από τις περιπτώσεις εκείνες που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, κατόπιν σχετικής συνεννόησης με τον Πελάτη, προσφέρθηκε να παραλάβει η ίδια τα αγαθά.
• (στ) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
• (ζ) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα που μεσολάβησε από την παραλαβή αυτών μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης και από την οποία αποδεδειγμένα προήλθε η μείωση της αξίας των εν λόγω αγαθών, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της, ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
• (η) Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον Πελάτη. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει, σε περίπτωση κατά την οποία οι συνδεδεμένες συμβάσεις εκτελούνται από άλλο πρόσωπο και όχι από την ίδια, κατά την παραλαβή της κοινοποίησης υπαναχώρησης του Πελάτη από τη σύμβαση, να πληροφορήσει αμέσως το άλλο πρόσωπο σχετικά.
• (θ) Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. δωρεάν μνήμη κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

8. Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 7

Το δικαίωμα υπαναχώρησης της προηγούμενης παραγράφου δεν παρέχεται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
(α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησής του, μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ·
(β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης·
(γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων π.χ. υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order)·
(δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα·
(ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ακουστικά, hands free·κ.λπ.), και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση·
(στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία·
(ζ) συμβάσεις κατά τις οποίες ο Πελάτης έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά·
(η) την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση·
(θ) την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων·
(ι) την παροχή στέγασης πλην για σκοπούς κατοικίας, μεταφοράς αγαθών, υπηρεσιών ενοικίασης αυτοκινήτων, εστίασης ή υπηρεσιών σχετιζόμενων με δραστηριότητες αναψυχής εάν η σύμβαση προβλέπει συγκεκριμένη ημερομηνία ή προθεσμία εκτέλεσης·
(ια) την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά υπαναχώρησής του

 

9. Ο περί Ορισμένων Πτυχών της Πώλησης Καταναλωτικών Αγαθών και των Συναφών Εγγυήσεων (Ν.7(Ι)/2000)

9.1. Νόμιμη Εγγύηση

Όταν ο Πελάτης αγοράζει προϊόντα, είτε σε κατάστημα, είτε μέσω διαδικτύου, δικαιούται σύμφωνα με την Κυπριακή και Ε.Ε νομοθεσία τουλάχιστον διετή εγγύηση. Ο κατασκευαστής ή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή ελάττωμα του προϊόντος εντός της διετούς εγγύησης και χωρίς οποιοδήποτε κόστος επιδιόρθωσης (υλικά, εργατικά, κτλ) για τον Πελάτη.

Εάν ένα προϊόν που αγοράσει ο Πελάτης εντός Ε.Ε αποδειχτεί ότι είναι ελαττωματικό, ή δεν αντιστοιχεί στην περιγραφή/χαρακτηριστικά, ή δεν ταιριάζει με τις προδιαγραφές της διαφήμισης, ή δεν έχει την ποιότητα και τις επιδόσεις που συνήθως έχουν τα προϊόντα αυτού του τύπου, τότε ο Πελάτης δικαιούται:
• Επιδιόρθωση του προϊόντος
• Αντικατάσταση του προϊόντος
• Μείωση της τιμής
• Ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού.

Όταν διαπιστωθεί πρόβλημα στο προϊόν εντός 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης, το προϊόν θεωρείται ότι ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης και ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Μετά τους 6 μήνες, ο Πελάτης έχει την ευθύνη να αποδείξει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παραλαβή του προϊόντος.

Για μεταχειρισμένα προϊόντα που αγοράζονται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ καλύπτονται επίσης από διετή εγγύηση εκτός εάν η ΕΤΑΙΡΕΙΑ και ο Πελάτης συμφωνήσουν σε μικρότερη των δυο ετών εγγύηση αλλά όχι μικρότερη του ενός έτους.

Περιορισμός Εγγύησης: Η παρούσα εγγύηση δεν εφαρμόζεται σε φυσικές φθορές. Επίσης δεν εφαρμόζεται εφόσον:

• το ελάττωμα δημιουργήθηκε από το γεγονός ότι το προϊόν υποβλήθηκε σε χρήση αντίθετη προς τις οδηγίες του κατασκευαστή, σκληρή χρήση, έκθεση σε υγρασία ή ακραίες θερμικές ή περιβαλλοντικές συνθήκες ή απότομες αλλαγές στις συνθήκες αυτές, διάβρωση, οξείδωση, μη εξουσιοδοτημένες αλλαγές ή συνδέσεις, μη εξουσιοδοτημένο άνοιγμα ή επισκευή, επισκευή με χρήση μη εξουσιοδοτημένων ανταλλακτικών, κακή χρήση, ακατάλληλη εγκατάσταση, ατύχημα, φυσικά φαινόμενα, ρίψη φαγητού ή υγρού, επιρροή από χημικά προϊόντα ή άλλες ενέργειες πέρα από τον εύλογο έλεγχο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (περιλαμβανομένων ενδεικτικά ελαττωμάτων σε αναλώσιμα τμήματα, όπως μπαταρίες οι οποίες όλες από τη φύση τους έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής) εκτός αν το ελάττωμα προκλήθηκε απευθείας από ελαττώματα σε υλικά, σχέδια ή ανθρώπινη εργασία,
• o σειριακός αριθμός του προϊόντος, ο βοηθητικός κώδικας ημερομηνίας ή ο αριθμός ΙΜΕΙ, έχουν αποσυρθεί, σβηστεί, παραποιηθεί, μεταβληθεί ή είναι δυσανάγνωστοι,
• το ελάττωμα δημιουργήθηκε από ελαττωματική λειτουργία του δικτύου,
• το ελάττωμα δημιουργήθηκε από το γεγονός ότι το προϊόν χρησιμοποιήθηκε ή συν-δέθηκε με εξάρτημα που δεν αρμόζει στα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευής,
• το λογισμικό του προϊόντος χρειάζεται αναβάθμιση εξαιτίας αλλαγών στις παραμέτρους του δικτύου ή αλλαγές στο λογισμικό του προϊόντος από μη εξουσιοδοτημένο άτομο,
• το ελάττωμα οφείλεται σε αρχείο ή πρόγραμμα, που τοποθετήθηκε στην εσωτερική ή εξωτερική μνήμη της συσκευής,
• το προϊόν δεν ελεγχθεί από το τεχνικό τμήμα ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ώστε να διαπιστωθεί και επιβεβαιωθεί το ελάττωμα της συσκευής.
Προκειμένου να ισχύσει η παρούσα περιορισμένη εγγύηση, ο Πελάτης θα πρέπει να παρουσιάσει το πρωτότυπο τιμολόγιο αγοράς του προϊόντος και να παραδώσει το προϊόν στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ευθύνη για Προσωπικά Δεδομένα: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν, ολική ή μερική απώλεια προσωπικών δεδομένων κατά την διάρκεια της επιδιόρθωσης της συσκευής. Αποκλειστική ευθύνη για την φύλαξη προσωπικών δεδομένων τα οποία βρίσκονται σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή, έχει μόνο ο νόμιμος Χρήστης του προϊόντος. Επίσης η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη για την μερική ή ολική απώλεια δεδομένων, η οποία μπορεί να οφείλεται σε ελάττωμα της ηλεκτρονικής συσκευής, είτε αυτό προήλθε από κατασκευαστικό λάθος (οπόταν είναι εντός εγγύησης), είτε από λάθος του Χρήστη (οπόταν είναι εκτός εγγύησης).

Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν προσέλθει εντός τριών (3) μηνών να παραλάβει τα αντικείμενα που έχει προσκομίσει προς επιδιόρθωση, τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη για τη φύλαξη τους.

     

    9.2. Εμπορική Εγγύηση (Εγγύηση του Κατασκευαστή)

    Τα προϊόντα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ καλύπτονται από εγγύηση είτε από την ίδια την εταιρεία είτε από τον επίσημο αντιπρόσωπο στην Κύπρο, είτε από τον επίσημο αντιπρόσωπο εντός της επικράτειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


    10. Διαδικασία Απαλλαγής Φόρου Προστιθέμενης Αξίας σε Συγκεκριμένες Κατηγορίες

    Με βάση το άρθρο 4 του Ν.122(Ι)/2020, προστίθεται το άρθρο 11Ε στην περί ΦΠΑ Νομοθεσία (Ν. 95(Ι)/2000 όπως έχει τροποποιηθεί). Η εν λόγω προσθήκη έχει ημερομηνία εφαρμογής την 01/10/2020, όπου θα εφαρμόζεται το σύστημα της αντίστροφης χρέωσης για παραδόσεις μεταξύ υποκείμενων στο φόρο προσώπων. Σε αυτή την περίπτωση η υποχρέωση είναι προς τον αγοραστή. Δείτε αναλυτικά την οδήγια ΕΔΩ


    11. Προσωπικά δεδομένα

    Ο Πελάτης συμπληρώνει προσωπικές πληροφορίες (π.χ. όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο) στην ειδική Φόρμα Παραγγελίας που βρίσκεται διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μέσω του συνδέσμου «Απόκτησέ το», προκειμένου να υποβάλει την παραγγελία του για τα επιθυμητά προϊόντα ή/και υπηρεσίες. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, συλλέγει τις απολύτως απαραίτητες για τη διεκπεραίωση των ανωτέρω συναλλαγών πληροφορίες που καταχωρούνται από τον Πελάτη («προσωπικά δεδομένα» ή «Δεδομένα»). Τα Δεδομένα του Πελάτη διατηρούνται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκπλήρωση της σύμβασης πώλησης ή παροχής υπηρεσιών με αυτόν και πάντως για διάστημα όχι μεγαλύτερο των πέντε ετών από τη λύση ή λήξη της σύμβασης αυτής, όπως ορίζεται από το νόμο για την παραγραφή τυχόν αξιώσεων και για λόγους εκκαθάρισης των εκατέρωθεν απαιτήσεών τους. Τα φορολογικά στοιχεία καθώς και όσα απαιτούνται για λόγους ελέγχου από τις εποπτικές Αρχές θα τηρούνται όσο ορίζεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Στη συνέχεια, θα καταστρέφονται με ασφαλή τρόπο, υπό την προϋπόθεση ότι η διατήρησή τους δεν απαιτείται πλέον για την εκπλήρωση του ανωτέρω σκοπού ή για την κάλυψη των επιχειρησιακών, φορολογικών, ή λογιστικών απαιτήσεων της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή για την προάσπιση των δικαιωμάτων της ενώπιον Δικαστηρίου ή Αρχής. Πρόσβαση στα Δεδομένα του Πελάτη έχει το απολύτως απαραίτητο προσωπικό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, το οποίο έχει δεσμευτεί με τήρηση εμπιστευτικότητας και οι συνεργαζόμενες με αυτήν επιχειρήσεις, οι οποίες επεξεργάζονται τα Δεδομένα ως Εκτελούντες την Επεξεργασία για λογαριασμό μας και σύμφωνα με τις εντολές μας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και την άσκηση των δικαιωμάτων σας διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

    12. Τελικές Διατάξεις

    Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Κυπριακό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, το site έχει δημιουργηθεί και ελέγχεται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στην Κύπρο και η Κυπριακή Νομοθεσία θα καθοδηγεί την χρήση του site και την ερμηνεία του. Αν ο Χρήστης επιλέξει να αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους Νόμους της χώρας αυτής.

    Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Κύπρου. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, όπως π.χ. ο παρακάτω φορέας:

    Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών
    Λεωφ. Ακροπόλεως 8, Γραφείο 302, 2006 Στρόβολος
    Τ.Θ. 24874, 1304 Λευκωσία
    Τηλέφωνο: 700 00 700, +357 22 516112
    Φαξ: +357 22516118
    Ηλ. Διεύθυνση: info@katanalotis.org.cy
    Ιστοσελίδα: www.cyprusconsumers.org.cy,
    https://el-gr.facebook.com/CyprusConsumersAssociation

    Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

    Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του.

    Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).

    13. Προσωπικά δεδομένα

    Σε περίπτωση που ενεργείτε ως καταναλωτής και δεν καταφέρουμε να επιλύσουμε ένα παράπονο το οποίο προκύπτει από μεταξύ μας συμφωνία, μπορείτε να αποταθείτε με σκοπό εξεύρεσης λύσης στο Κυπριακό Κέντρο Καταναλωτή για Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών – ανεξάρτητο Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών εγκεκριμένο από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.adr.com.cy. Επιλογή του πιο πάνω Φορέα μπορεί να γίνει και μέσω της Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης πατώντας ΕΔΩ

Η εν λόγω προσθήκη έχει ημερομηνία εφαρμογής την 01/10/2020, όπου θα εφαρμόζεται το σύστημα της αντίστροφης χρέωσης για παραδόσεις μεταξύ υποκείμενων στο φόρο προσώπων. Σε αυτή την περίπτωση η υποχρέωση είναι προς τον αγοραστή.

Η εν λόγω προσθήκη έχει ημερομηνία εφαρμογής την 01/10/2020, όπου θα εφαρμόζεται το σύστημα της αντίστροφης χρέωσης για παραδόσεις μεταξύ υποκείμενων στο φόρο προσώπων. Σε αυτή την περίπτωση η υποχρέωση είναι προς τον αγοραστή.