Συχνές Ερωτήσεις

πλοήγηση / προϊόντα / παραγγελία

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

Πώς συγκρίνω προϊόντα μεταξύ τους;

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;

ηλεκτρονική αγορά & πληρωμή

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

αλλαγή / ακύρωση / επιστροφές / τροποποίηση παραγγελίας

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Μέσω e-mail στο info@public-cyprus.com.cy

2. Τηλεφωνικά στο 7777-0300 (από σταθερό: €0,01/λεπτό και από κινητό: €0,03) Δευτέρα μέχρι Σάββατο 10:00 – 18:00)

3. Μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ >

-->

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 2 τρόπους εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες! (Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς)
1| Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία σε οποιοδήποτε κατάστημα Public προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς!
2| Αποστέλλοντας, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, σε ένα από τα καταστήματα Public εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς. περισσότερα εδώ >


 

επικοινωνία!

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Η ομάδα του Public είναι δίπλα σου για ό,τι χρειαστείς.

Επικοινώνησε μαζί μας καθημερινά με 2 διαφορετικούς τρόπους:

  • Συμπληρώνοντας τα στοιχεία και το αίτημά σου στη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεις εδώ.
  • Καλώντας μας στο τηλέφωνο 7777-0300 (από σταθερό: €0,01/λεπτό και από κινητό: €0,03) Δευτέρα μέχρι Σάββατο 10:00 – 18:00.

Eξυπηρέτηση μέσω Facebook

Αν είσαι χρήστης του Facebook, μπορείς να εξυπηρετηθείς άμεσα, για ό,τι ερώτηση έχεις, για παραγγελίες, προϊόντα ή υπηρεσίες μας, μέσω του Facebook Messenger.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;

προσωπικά δεδομένα

Μπορείς να διαβάσεις την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου εδώ

my Club

Τι είναι το my Club και ποια τα προνόμιά του;

Το my Club είναι πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών!

δες εδώ >

Πώς μπορώ να γίνω μέλος;

Για να γίνεις μέλος στο my club Public χρειάζεται μόνο να συμπληρώσεις, υπογράψεις και να παραδώσεις την αίτηση μέλους στα ταμεία των φυσικών καταστημάτων Public εντός Κύπρου.

Μπορώ να εγγραφώ μέλος μέσω της ιστοσελίδας ή μέσω τηλεφώνου;

Εγγραφή ως μέλος Public My club μπορείς να κάνεις μόνο στα φυσικά καταστήματα Public Κύπρου.

Μπορώ να εκδώσω κάρτα στο όνομα της εταιρείας μου;

Μόνο φυσικά πρόσωπα άνω των 18 ετών έχουν δικαίωμα να συμπληρώσουν την σχετική αίτηση μέλους και να την παραδώσουν στα ταμεία των φυσικών καταστημάτων Public εντός Κύπρου.Για κάθε φυσικό πρόσωπο αντιστοιχεί μόνο μία κάρτα

Δεν είχα την κάρτα μαζί μου κατά τη διάρκεια της συναλλαγής, μετρήθηκαν οι πόντοι;

Για την συλλογή των πόντων χρειάζεται η κάρτα μέλους. Εναλλακτικά, μπορείς να αναφέρεις το τηλέφωνο που έχεις παραχωρήσει για την δημιουργία της κάρτας σου.

Πώς εξαργυρώνω τους πόντους μου/πώς συνδέω την κάρτα μου;

Η εξαργύρωση των πόντων γίνεται αποκλειστικά από το μέλος (φυσικό πρόσωπο) και με την επίδειξη της πολιτικής ταυτότητας ή διαβατηρίου(εφόσον πρόκειται για αλλοδαπά πρόσωπα) στα φυσικά καταστήματα Public Κύπρου.

Η εξαργύρωση πόντων γίνεται με βάση την παρακάτω κλίμακα:

Σύνολο πόντων Αξία εξαργύρωσης πόντων
700 πόντοι 15€
1000 πόντοι 25€
2000 πόντοι 50€
3000 πόντοι 75€
4000 πόντοι 100€

Προσοχή, οι πόντοι που συλλέγονται με κάθε αγορά από τα φυσικά καταστήματα Public Kύπρου μπορούν να εξαργυρωθούν, εφόσον παρέλθουν 16 ημερολογιακές ημέρες από τον χρόνο παραλαβής του προϊόντος αγοράς και με την προϋπόθεση ότι το σύνολο των ενεργών πόντων του μέλους, είναι ίσο ή μεγαλύτερο από την πρώτη (1η) κλίμακα εξαργύρωσης των 700 πόντων.

H εξαργύρωση των πόντων πραγματοποιείται με την αγορά οποιονδήποτε προϊόντων επιλέξει το μέλος, εφόσον η αξία τους είναι ίση ή μεγαλύτερη από την αξία εξαργύρωσης πόντων.

Πώς μπορώ να περάσω τους βαθμούς στην κάρτα μου από Online αγορά;

Το σύστημα μας αυτή τη στιγμή δεν προσφέρει τη χρήση My Club Public για πληρωμές Online.

Μπορείς ωστόσο, να συνδέσεις την κάρτα Public με την παραγγελία σου, εάν επιλέξεις να παραλάβεις την παραγγελία σε ένα από τα φυσικά καταστήματα Public, αναφέροντας την κάρτα σου, στα ταμεία του καταστήματος κατά την πληρωμή.

Για παραγγελίες Home Delivery, μπορείς να μας αποστείλεις με email στο info@public-cyprus.com.cy τα εξής στοιχεία:

  • Τον αριθμό της κάρτας Public (*απαραίτητο)
  • Όνομα, επίθετο και τηλέφωνο
  • Αριθμό παραγγελίας
  • Φωτογραφία της απόδειξης αγοράς της παραγγελίας σου (*απαραίτητο)

Εναλλακτικά, μπορείς με τα παραπάνω στοιχεία σε διάστημα εντός 6 μηνών, να προσέλθεις στο κατάστημα Public που σε εξυπηρετεί, με σκοπό να περαστούν οι βαθμοί στην κάρτα σου.

Έχω 1.500 πόντους στην κάρτα, μπορώ να τους εξαργυρώσω;

Από τους 1.500 ενεργούς πόντους που έχεις συλλέξει, έχεις τη δυνατότητα να εξαργυρώσεις 1.000 πόντους εύκολα στην επόμενη επίσκεψη σου σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα Public στην Κύπρο εφόσον έχει παρέλθει η ελάχιστη προθεσμία των 16 ημερολογιακών ημερών για την εξαργύρωση και εφόσον οι πόντοι σου δεν έχουν λήξει σε αυτό το διάστημα. Το υπόλοιπο των ενεργών πόντων μετά την εξαργύρωση θα είναι 500. Το παραστατικό που εκδίδεται κατά την εξαργύρωση αναφέρει τους ενεργούς πόντους τη δεδομένη στιγμή της εξαργύρωσης.

Την κάρτα μου μπορεί να την χρησιμοποιήσει κάποιο μέλος της οικογένειάς μου ή φίλος;

Η συγκεκριμένη κάρτα είναι προσωπική και δίνεται δωρεάν. Στην περίπτωση που επιθυμείς να κάνει χρήση της κάρτας σου,κάποιο άλλο άτομο, είναι εφικτό, αλλά η απόδειξη της συναλλαγής θα εκδίδεται πάντα στα στοιχεία του κατόχου της κάρτας. Για εξαργύρωση πόντων η χρήση της κάρτας γίνεται αποκλειστικά από το μέλος.

Έχασα την κάρτα μου.Τι πρέπει να κάνω;

 

  • Πρέπει να απευθυνθείς το κατάστημα Public της επιλογής σου, και να ενημερώσεις τον υπάλληλο στο ταμείο προκειμένου να σου εκδώσει μία νέα κάρτα.
  • Έπειτα, πρέπει να μας ενημερώσεις με e-mail στο info@public-cyprus.com.cy με τον αριθμό της νέας σου κάρτας ώστε να γίνει και η μεταφορά των πόντων σου.
  •  

Άλλαξα διεύθυνση (τηλέφωνο, e-mail, κινητό κλπ). Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που αλλάξουν τα στοιχεία επικοινωνίας σου, χρειάζεται να ενημερώσεις τον υπάλληλο στο ταμείο ή και μέσω e-mail στο info@public-cyprus.com.cy

Συγκεντρώνω* πόντους σε ό,ποιο προϊόν και να αγοράσω;

Συλλέγεις 1 πόντο χρησιμοποιώντας την κάρτα σου στα καταστήματα Public

  • για κάθε 2€ αγορών σε τεχνολογία και gaming
  • για κάθε 1€ αγορών σε βιβλία, cd /dvd, παιδικά παιχνίδια και γραφική ύλη
  • * Η συλλογή και εξαργύρωση πόντων δεν αφορά αγορές για εισιτήρια θεαμάτων και εκδηλώσεων και ισχύουν για 1 χρόνο μετά από την ημερομηνία της συλλογής.

Οι πόντοι μου λήγουν;

Οι πόντοι που συλλέγουν τα μέλη του my club Public μέσω των αγορών που πραγματοποιούν από τα φυσικά καταστήματα Public Κύπρου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ισχύουν για (12) δώδεκα μήνες από την ημερομηνία της συναλλαγής κατά την οποία συλλέχθηκαν και μπορούν να εξαργυρωθούν μέχρι και την τελευταία ημερολογιακή ημέρα του μήνα εντός του οποίου λήγουν και οι εν συνεχεία συνυπολογιζόμενοι πόντοι λήγουν αυτόματα μετά την συμπλήρωση εκάστου έτους από την ημερομηνία της συναλλαγής.

Παράδειγμα:

Οι πόντοι που συγκέντρωσε το μέλος με αγορά την 12/11/2020 λήγουν την 11/11/2021 και μπορούν να εξαργυρωθούν (εφόσον το σύνολο των πόντων υπερβαίνει τους 700 πόντους της 1ης κλίμακας εξαργύρωσης) μέχρι και την 30/11/2014. Ενώ, οι πόντοι που συγκέντρωσε το μέλος με αγορά την 1/6/2020 λήγουν την 31/5/2021 και μπορούν να εξαργυρωθούν (εφόσον το σύνολο των πόντων υπερβαίνει τους 700 πόντους της 1ης κλίμακας εξαργύρωσης) μέχρι και την 30/6/2014. Πόντοι που δεν έχουν εξαργυρωθεί σύμφωνα με τα παραπάνω, θα μηδενίζονται αυτόματα.

 

Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου με μετρητά;

Σε καμία περίπτωση, ο αριθμός των πόντων που έχει συλλεχθεί δε μπορεί να εξαργυρωθεί και να επιστραφεί έναντι χρημάτων ή να χρησιμοποιηθεί ως προκαταβολή για την αγορά προϊόντων.

Πώς μπορώ να πληροφορηθώ πόσους πόντους έχω;

Μπορείς να πληροφορηθείς για το σύνολο των πόντων που διαθέτεις και το ποσό των πόντων που μπορείς να εξαργυρώσεις μέσω οποιουδήποτε καταστήματος Public Κύπρου, στέλνοντας e-mail στο info@public-cyprus.com.cy ή καλώντας στο τηλέφωνο 7777-0300 (από σταθερό: €0,01/λεπτό και από κινητό: €0,03) Δευτέρα μέχρι Παρασκευή 10:00 – 18:00

Από πού μπορώ να μάθω πότε λήγουν οι πόντοι μου;

Μπορείς να πληροφορηθείς για την ημερομηνία λήξης των πόντων σου, μέσω e-mail στο info@public-cyprus.com.cy ή καλώντας στο τηλέφωνο 7777-0300 (από σταθερό: €0,01/λεπτό και από κινητό: €0,03) Δευτέρα μέχρι Παρασκευή 10:00 – 18:00

Όταν ακυρώσω μία συναλλαγή τι γίνεται με τους πόντους που έχω συλλέξει;

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο ακυρωθεί η συναλλαγή σας, αυτόματα αφαιρούνται και οι πόντοι που χορηγήθηκαν για την συναλλαγή αυτή.

Όταν επιστρέψω το προϊόν που έχω αγοράσει τι γίνεται με τους πόντους μου;

Για την επιστροφή απαιτείται και το αντίστοιχο παραστατικό. Με την επιστροφή αυτόματα θα αφαιρούνται και οι πόντοι που χορηγήθηκαν για την συναλλαγή αυτή. Για προϊόντα που αγοράζονται από τα μέλη μέσω εξαργύρωσης πόντων, δεν θα είναι δυνατή η επιστροφή και αλλαγή τους παρά μόνο με ίδιο προϊόν και απαιτείται να συνοδεύονται από το παραστατικό της αγοράς που αναφέρει και την εξαργύρωση των πόντων της υπάρχουσας συναλλαγής.

Εφόσον ζητήσω διαγραφή τι γίνεται με τους πόντους μου;

Για τη διαγραφή σου χρειάζεται έγγραφη γνωστοποίηση με e-mail στο info@public-cyprus.com.cy. Στην περίπτωση που οι ενεργοί πόντοι σου υπερβαίνουν τους 700 έχεις τη δυνατότητα να τους εξαργυρώσεις στο διάστημα ενός (1) μήνα από την ημερομηνία γνωστοποίησης της διαγραφής σας. Πόντοι που δεν έχουν εξαργυρωθεί μετά την πάροδο του ενός (1) μήνα από την ημερομηνία γνωστοποίησης της διαγραφής σου στο My club Public, θα μηδενίζονται και θα γίνεται αυτόματη απενεργοποίηση της κάρτας μέλους.

Πώς και πότε εξαργυρώνω τους πόντους μου και πότε αυτοί λήγουν;

Οι πόντοι που συλλέγεις σε κάθε συναλλαγή μπορούν να εξαργυρωθούν εφόσον παρέλθουν 16 ημερολογιακές ημέρες από τον χρόνο παραλαβής του προϊόντος της αγοράς και υπό την προϋπόθεση ότι το σύνολο των ενεργών σου πόντων ως μέλους, είναι ίσο ή μεγαλύτερο από την πρώτη (1η) κλίμακα εξαργύρωσης των 700 πόντων την ημερομηνία που επιθυμείς να εξαργυρώσεις.

Ενδεικτικό παράδειγμα:

  • Αγοράζεις 9/4/2017 προϊόντα τεχνολογίας αξίας 400€ (ευρώ) από το Public Λεμεσού και συλλέγεις 200 πόντους
  • Η διάρκεια ισχύος των πόντων είναι 12μηνη, δηλ από 9/4/2017 έως 8/4/2018
  • Ο χρόνος εξαργύρωσης των πόντων μου ξεκινάει, αφού περάσουν 16 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος που αγόρασες, δηλ. από την επόμενη (10/4/2017) + 16 ημερολογιακές ημέρες μέχρι την 24/4/2018. Έτσι, από 25/4/2017 μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους σου, υπό την προϋπόθεση ότι το σύνολο των ενεργών σου πόντων υπερβαίνει τους 700 (1η κλίμακα εξαργύρωσης).
  • Μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους σου μέχρι το τέλος του μήνα εντός του οποίου λήγει το 12μηνο ισχύος των πόντων σου, δηλ. μέχρι και την 30/4/2018.

Έχω συλλέξει 600 πόντους που πρόκειται να λήξουν. Έκανα νέα αγορά ώστε να συλλέξω επιπλέον πόντους και να φτάσω την 1η κλίμακα εξαργύρωσης (700πόντοι και άνω) αλλά το κατάστημα με ενημέρωσε ότι δεν μπορώ να εξαργυρώσω πριν περάσουν 15 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος της τελευταίας αυτής αγοράς. Τι ισχύει;

Μπορεί οι πόντοι που συνέλεξες στο διάστημα των αγορών σου από τα καταστήματα μας Public Κύπρου να πλησιάζουν στη λήξη τους αλλά παρόλα αυτά να μην μπορείς να τους εξαργυρώσεις γιατί είναι λιγότεροι από 700 πόντοι (1η κλίμακα εξαργύρωσης). Στην περίπτωση αυτή, οι πόντοι σου δεν μεταφέρονται αλλά θα λήξουν στην ημερομηνία που προβλέπεται, οπότε και θα διαγραφούν αυτόματα από τον λογαριασμό σου.

Μπορεί ωστόσο, να κάνεις κάποια νέα αγορά από τα καταστήματα μας Public Κύπρου, προκειμένου να υπερβείς το όριο της 1ης κλίμακας εξαργύρωσης και να προλάβεις να αυξήσεις το όριο των ενεργών σου πόντων πριν αυτοί λήξουν και τους χάσεις. Προσοχή όμως, να γίνει αυτό εγκαίρως!

Οι πόντοι που αποκτάς από κάθε νέα αγορά αποκτούν δικαίωμα εξαργύρωσης μετά την πάροδο 16 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος της κάθε αγοράς σου. Συνεπώς, εάν πραγματοποιήσεις αγορά που θα αυξήσει τους πόντους σου σε τουλάχιστον 700 πόντους σε λιγότερες από 16 ημερολογιακές ημέρες πριν την λήξη των ήδη ενεργών σου πόντων, τότε δεν θα προλάβεις να εξαργυρώσεις τους πόντους σου γιατί αυτοί θα έχουν λήξει.

Ενδεικτικό παράδειγμα:

Έχεις συλλέξει 600 πόντους από αγορά που πραγματοποίησες από το Public Nicosia Mall την 8/6/2019. Οι πόντοι σου είναι ενεργοί από την 8/6/2019 και έχουν ισχύ μέχρι και την 7/6/2020. Μπορείς να τους εξαργυρώσεις από 24/6/2020 (δηλ. μετά την πάροδο 16 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος της αγοράς σου) και μέχρι το τέλος του μήνα εντός του οποίου λήγουν, δηλαδή μέχρι την 30/6/2020. Εάν, για να αυξήσεις τους πόντους σου, κάνεις την 25/6/2020 νέα αγορά από το Public Λάρνακας, και συλλέξεις 200 πόντους, οι συνολικοί σου ενεργοί πόντοι θα είναι 800 μέχρι και την 30/6/2020, οπότε και θα μηδενιστούν οι 600 οι οποίοι λήγουν και θα σου μείνουν οι 200. Στο διάστημα μέχρι και την 30/6/2020, δεν μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους σου παρόλο που αυτοί είναι πάνω από 700, καθώς οι νέοι πόντοι που συνέλεξες αποκτούν δικαίωμα εξαργύρωσης από την 11/7/2020 οπότε και θα έχεις ήδη χάσει τους 600.

Για να μπορέσεις να εξαργυρώσεις τους πόντους που πλησιάζουν στη λήξη τους την 30/6/2020 θα πρέπει να προλάβεις να τους αυξήσεις σε τουλάχιστον 700 πόντους με νέα αγορά που θα κάνεις τουλάχιστον 15 ημερολογιακές ημέρες πριν τη λήξη τους, δηλαδή την 14/6/2020. Έτσι, εάν αγοράσεις ένα προϊόν αξίας 200 ευρώ την 14/6/2020, θα αποκτήσεις επιπλέον 200 πόντους, τους οποίους να μπορείς να εξαργυρώσεις από την 30/6/2020. Έτσι, την 30/6/2020 (τελευταία ημέρα εξαργύρωσης των παλιών 600 σου πόντων αλλά και 1η ημέρα με δικαίωμα εξαργύρωσης των νέων 200 πόντων) μπορείς να εξαργυρώσεις το σύνολο των πόντων σου στην 1η κλίμακα εξαργύρωσης.