Συχνές Ερωτήσεις

πλοήγηση / προϊόντα / παραγγελία

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

Πώς συγκρίνω προϊόντα μεταξύ τους;

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;

ηλεκτρονική αγορά & πληρωμή

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

αλλαγή / ακύρωση / επιστροφές / τροποποίηση παραγγελίας

Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Μέσω e-mail στο info@public-cyprus.com.cy

2. Τηλεφωνικά στο 7777-0300 (από σταθερό: €0,01/λεπτό και από κινητό: €0,03) Δευτέρα μέχρι Σάββατο 10:00 – 18:00)

3. Μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ >

-->

Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις με 2 τρόπους εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες! (Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην κλειστή εμπορική του συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς)
1| Παραδίδοντας το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία σε οποιοδήποτε κατάστημα Public προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς!
2| Αποστέλλοντας, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, σε ένα από τα καταστήματα Public εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς. περισσότερα εδώ >


 

επικοινωνία!

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Η ομάδα του Public είναι δίπλα σου για ό,τι χρειαστείς.

Επικοινώνησε μαζί μας καθημερινά με 2 διαφορετικούς τρόπους:

  • Συμπληρώνοντας τα στοιχεία και το αίτημά σου στη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεις εδώ.
  • Καλώντας μας στο τηλέφωνο 7777-0300 (από σταθερό: €0,01/λεπτό και από κινητό: €0,03) Δευτέρα μέχρι Σάββατο 10:00 – 18:00.

Eξυπηρέτηση μέσω Facebook

Αν είσαι χρήστης του Facebook, μπορείς να εξυπηρετηθείς άμεσα, για ό,τι ερώτηση έχεις, για παραγγελίες, προϊόντα ή υπηρεσίες μας, μέσω του Facebook Messenger.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;

προσωπικά δεδομένα

Μπορείς να διαβάσεις την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου εδώ

my Club

Τι είναι το my Club;

My Club πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών!

δες εδώ >

Πώς θα γίνω μέλος;

Για να γίνεις μέλος στο my club Public χρειάζεται να συμπληρώσεις πλήρως και να υπογράψεις την αίτηση μέλους που θα βρεις στα ταμεία των καταστημάτων Public εντός Κύπρου και να την παραδώσεις στο ταμείο του καταστήματος.

Ποια είναι τα προνόμια του my club Public;

Δες τα προνόμια my club Public

εδώ

Μπορώ να εγγραφώ μέλος μέσω site ή μέσω τηλεφώνου;

Εγγραφή ως μέλος Public My club μπορείς να κάνεις μόνο στα φυσικά καταστήματα Public Κύπρου.

Πώς ενεργοποιείται η κάρτα μέλους;

Για να γίνεις μέλος και να απολαμβάνεις τα προνόμια του My club Public απαιτείται εφόσον συμπληρωθεί πλήρως, υπογραφεί και παραδοθεί η αίτηση εγγραφής στο ταμείο οποιουδήποτε φυσικού καταστήματος Public εντός Κύπρου να λάβεις την κάρτα ενεργοποιημένη.

Μπορώ να εκδώσω κάρτα στο όνομα της εταιρείας μου;

Μόνο φυσικό πρόσωπο άνω των 18 ετών έχει δικαίωμα να συμπληρώσει την σχετική αίτηση μέλους είτε σε φυσική μορφή, την οποία και θα πρέπει εν συνεχεία να σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου Public. Μόνο μία κάρτα αντιστοιχεί σε κάθε φυσικό πρόσωπο.

Δεν είχα την κάρτα μαζί μου κατά τη διάρκεια της συναλλαγής, μετρήθηκαν οι πόντοι;

Για την συλλογή των πόντων απαιτείται η κάρτα μέλους. Χρειάζεται να την επιδεικνύεις πάντα στο ταμείο. Εναλλακτικά, μπορείς να αναφέρεις το τηλέφωνο που έχεις παραχωρήσει για την δημιουργία της κάρτας σου.

Πώς εξαργυρώνω τους πόντους μου/πώς συνδέω την κάρτα μου στο public-cyprus.com.cy;

Η εξαργύρωση των πόντων γίνεται αποκλειστικά από το μέλος (φυσικό πρόσωπο) και με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου(εφόσον πρόκειται για αλλοδαπά πρόσωπα) στα φυσικά καταστήματα Public Κύπρου.

Η εξαργύρωση πόντων γίνεται με βάση την παρακάτω κλίμακα:

Σύνολο πόντων

Αξία εξαργύρωσης πόντων

700 πόντοι 15€
1000 πόντοι 25€
2000 πόντοι 50€
3000 πόντοι 75€
4000 πόντοι 100€